1. Kosár
2. Adatok megadása
3. Rendelés áttekintése - elküldése
1. Lépés – Kosárba helyezés: A megrendelni kívánt termék mennyiségének megadását követően a "Kosárba" feliratú gombra kattintást követően a termék felkerül a rendelt termékek listájára. A lista a "Kosár " linkre/gombra kattintás után bármikor megtekinthető. Ott a „Vissza” linkre/gombra klikkelve további termékek böngészése, kosárba helyezése végezhető.
2. Lépés – Kosár véglegesítése, Szállítási díj becslés: Kosár véglegesítése: Miután Felhasználó minden megvásárolni kívánt terméket elhelyezett a kosarában, a "Kosár " linkre kattintva, megtekintheti annak tartalmát. A kosárban a termékeket/tételeket törölheti, mennyiségüket módosíthatja.
Szállítási díjainkról: A Szállítási és fizetési feltételek menüpont táblázatában tájékozódhat!
1. Lépés – A Felhasználó azonosítása: A Felhasználó kosárban található "Tovább" gombra kattintva haladhat tovább a megrendelés folyamatában. Ekkor vagy vendég felhasználóként adja rendelését, vagy regisztrál a Webáruházba, vagy, ha már regisztrált, úgy e-mailcíme és jelszava megadásával bejelentkezik a Webáruházba.
2. Lépés: Számlázási és szállítási cím: A csillagal jelölt mezők kitöltése kötelező. Amennyiben Cég névre szeretne vásárolni, úgy a kék kerettel ellátott mezőket kérjük kitölteni.
3. Lépés: Szállítási mód: „Tovább” linkre/gombra klikkelve, amennyiben több szállítási mód elérhető, úgy a Felhasználó választhat a különböző szállítási módok között. Személyes átvétel, vagy futárszolgálat.
4. Lépés: Fizetési mód: A Felhsználó választhat az alábbi fizetési módok között:
- Készpénz
- Átutalás
- Utánvéttel futárnak
„Tovább” gombra klikkelve megjelennek a megrendelés adatai. ( Összegzés )
Áttekinthető a Számlázási cím, Szállítási cím, Fizetési mód, Szállítási mód, Egyéb megjegyzés és a rendelt termék-termékek összértéke.
A „Rendelés elküldése” gombra kattintva a megrendelés rögzítésre kerül, melyről a regisztráció/megrendelés során megadott email címre egy visszaigazoló levél kerül automatikusan elküldésre, továbbá lehetőség van a megrendelés visszaigazolásának kinyomtatására. A visszaigazolás még nem jelenti a megrendelés elfogadását. Telefonos egyeztetésre is sor kerűl a rendelés leadását követően.
A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására. Ilyen esetben a megrendelés a feladást követő napon kerül feldolgozásra.
A megrendelés fogadását követő egy munkanapon belül e-mailben tájékoztatást adunk a megrendelt termékek elérhetőségéről, a várható szállítás határidejéről. A megrendelt termékek összeállításról és a futárszolgálatnak történő átadásról e-mail értesítést küldünk. (Amennyiben a szállítással kapcsolatban, avagy a megrendelt tételekkel kapcsolatban további egyeztetés szükséges, telefonon is felvesszük Önnel a kapcsolatot. Amennyiben a kapcsolatfelvétel 5 munkanapon belül eredménytelenül zárul, úgy a megrendelést tárgytalannak tekintjük.)
A Webáruház a megrendelésről egy automatikus levelet küld a Felhasználónak, melyben található rendelési számra hivatkozva érdeklődhet megrendelésével kapcsolatban a Szolgáltató elérhetőségeinek bármelyikén. Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díja a megrendelőt terheli, az újra küldést kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani.
Az Online vitarendezési platformon / vásárlók védelme és jogaik az Európai Únióban